When you put your arms around me,

Jag har tappat bort mitt lypsyl (?)! Det man har på läpparna iallafall! Jag tror jag avlider. måste på apoteket imorgon direkt när jag klivit upp och införskaffa mig ett nytt! Det borde ju ha trillat ur byxorna i bilen möjligtvis, men inget jag har sett...
Det är ett mysterium hur saker och ting faktiskt bara försvinner.. Ibland då, men ibland så snor ju folk saker av en!!!!!!
Jag ogillar personer som tar saker av mig. Ogillar skarpt.

Har nu jobbat ännu en stängning med männen i mitt liv. Börjar känna mer och mer som en man, men jag ska nog göra en hårinpackning så kanske det går över. Eller ta på mig en kjol.... Nej, så långt får det inte gå! Men en hårinpackning iallafall!

Sitter nu och funderar på om jag ska ta mig en dusch nu, eller imorgon bitti när jag vaknar.. Vore bäst imorgon bitti, när man är llite piggare.. Men vore skönt nu. Men å andra sidan så måste jag ju blåsa håret å det orkar jag inte nu. Måste ju göra det nu för tiden eftersom någon snodde min plattång.. Illa.

Rätt meningslöst egentligen att sitta och disskutera såna här saker med mig själv i en blogg, men det är rätt bra när man är ensam, då kan man ju ändå komma fram till något.

Vill åka iväg på nåt riktigt skoj snart, måste ringa sumpa och planera in nåt! Fast inte nu, men imorgon kanske :)

You take my breath away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0