London...

Funderar på att planera in en resa till london snart faktiskt. såg att det var rätt billigt :)
Skulle vara skönt att komma bort lite. måste dock hitta någon som är villig att följa med mig :)

Hoppas innerligt att jag hittar något snart, blir tokig på det här!
Om jag bara hade en skrivare då... men det har jag ju såklart inte, måste ta med datorn nånstans och fixa det.
Ingen fattar ju å ha works på datan...

Börjar jobba klockan fyra idag, äckelstängning. Vill spy.

Jävligt sugen på att åka till stockholm nu snart, planerar in en sån liten resa nu då :)

Jag vill ha tillbaka min plattång som en äcklig jävla slyna har snott av mig! Blir så less på sånt folk!

I got to break free,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0