I guess I'm just not that good anymore.

Jag smörjer nog ihjäl mig snart. återfuktaåterfuktaåterfukta!! Måste vara perfekt i hyn imorgon, inget ska få stoppa det!!
Längtar så jag spricker snart, börjar även bli grymt nervös, har nog snart druckit en hel kanna kaffe, underlättar inte för nerverna!! Annars är det tvättdag idag, helt okej tidsfördriv, ska ju faktiskt iväg och rida sen också, väldigt länge sen. Men det är sånt som behövs nu faktiskt. Ska bli riktigt mysigt, har ju fint väder också!

Längtar faktiskt tills min mamma kommer hem nu:P Och hon kommer bli riktigt chockad när hon kommer hem:P ska bli kul å se hennes min.. Har ju fått den stora äran att hämta dom från tåget.. :) Måste komma ihåg att åka dit å vattna blommorna också, annars får hon två överaskningar.. det vill vi inte..

Snart kommer lollo hit, sen blire stallet för våran del.. och sen hem igen och mysa och vara nervös hela kvällen. Måste upp i tid imorgon så jag får nåt i magen innan jag drar iväg, annars svimmar jag väl.. :P

I can't sing a lovesong like the way it's ment to be,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0