Amazing grace,

Har spenderat natten i skärså hos min kära pappa. Var väldigt bra att få vara därute med familjen nu. Saker och ting känns lite lättare när man vet att man har dom bakom sig:) Vi har varit som besatta av youtube jag och pappa, så det har blivit rätt mycket tid framför datorn.

Sitter och vädrar ur lägenheten nu, och fixar lite. Dags att ringa en ny vakt nu snart tror jag till kvällen..
Har lånat med mig lite filmer från skärså så ikväll blir det väl en del sånt kan jag tänka mig.
Nu är det bara två och en halv dagar kvar:D

I år är jag faktiskt nöjd med bidraget som gick vidare till eurovision! En fruktansvärt begåvad sångerska som vann, och en jäkligt häftig låt! Snygg blandning av klassiskt och pop!:)

Thank you for the music, for giving it to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0