Wiiiiiiiie =)

Jag klev upp klockan fem i sju imorse så jag är jättedryg idag, vilket jag blir när jag kliver upp nångång innan nio....
Men än så länge har jag medverkat på varje lektion (2) och varit duktig.. eller ja, iallafall varit där.. =)
JAG FÅR FÖLJA MED TILL BARCELONA ÄNDÅ :D För er som inte fattat det än... Ska bli grymt skoj att se picassomuseet och den stora blå snoppen?

Har förresten historia nu, väldigt aktiv om georgienkonflikten! Kollar in edvin nu, MUMS ;) Fast det är ju även dom andra som sitter runt omkring mig och låstas vara intresserade av konflikten.. Idag blir det chiliconcarne i skolan och sedan blir det rester från igår.. Slipper laga mat, grymt skönt. Ikväll är det hudvårdsparty hos mig, och sen en massa svenskaplugg! Namnuppsats + sammanfattning av språkgrejset..

Nu ska jag nog pussa lite på natas, lucky meeeeeee :D

Kommentarer
Postat av: N.

haha, mums!

2008-10-09 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0