Regn, regn & regn

Tänk att det aldrig kan sluta regna nu då. Väldigt passande tidpunkt eftersom mitt torkarblad LOSSNADE igår när det regnade som tusan! Så jag fick åka utan torkare och hoppas på det bästa.... Torkade till nån gång ibland men det bara tjöt och hade sig. Så idag tänkte jag att jag skulle klara mig undan regnet, men icke! Efter bollnästrippen skulle jag ta min bil och åka hem men det regnade så mycket. Åkte upp till jobbet och satte ett provisoriskt lås på mitt och mollys skåp och jag lyckades laga torkaren helt själv! Det funkar inte så vidare bra, men jag ser ju iallafall mer än konturerna av vägen!

Nu tänkte jag att jag skulle ta och stryka min skjorta så jag inte får en fet utskällning på jobbet. Allt är väldigt nytt där så vi får väl se hur det går. Första dagen som det är nytt när jag jobbar idag, skapligt klen över det. Mycket nya saker och en hel del skitgrejer känns det som. Men jag ska inte ta ut nåt i förtid, får vänta och se om det blir bra. Jag kan föresten INTE följa med på vår kära Barcelonaresa med klassen eftersom jag inte får ta ledig från jobbet.. Så nu när jag står över det så hoppas jag verkligen att jag blir schemalagd där också! Annars missar jag en förmodligen superskoj gratisresa helt i onödan!

Nu ska jag nog försöka sova några minuter innan jobbet, just ja! Stryk skjortan först!!

Kommentarer
Postat av: storesyster

tråkigt :(

2008-10-02 @ 16:30:24
URL: http://vessli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0