Innebandy & Baksmälla

Blev innebandymatch mot mcdonalds hudik igår, tyvärr åkte vi på storstryk där.. Så nu blir det innebandy varje onsdag så vi får träna lite ;)
Efteråt blev det nån öl på statt och sen party på bockarna.. Blev då även shotsrace med Jonas, vilket resulterade i oavgjort efter 10 lakritsshots......

Vaknade i hudik i morse, åkte hem och la mig på soffan och där har jag legat idag...

Lyckas alltid strula till det, och särskilt mot dom jag tycker mest om.. Måste verkligen börja styra upp allting nu, allt är kaos och jag gör det knappast bättre.. Det byggs på mer och mer, tiden stannar aldrig upp. Och jag har stått stilla alldeles för länge.. Vore skönt om tiden kunde stanna upp så jag fick andas lite.. Men det blir bra snart, bara allt kommer i ordning.

Nu ska jag fortsätta med soffandet en stund och kika lite på tv med azad... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0