identifiering.

Hur illa kan det  vara när man är beroende och identifierar sig själv med sitt jobb? Var drar man gränsen för vad som är hälsosamt? Till slut är man en del av det, försvinner det så försvinner ju även en del av dig själv.

Är grymt trött idag, sovit för lite.. Hoppade av psykologikursen idag, orkar verkligen inte med en massa mer plugg nu.. imorgon börjar jag inte förns 14 så då kan jag ju plugga grymt med svenska innan.. Blev lite jobb idag med, rätt skönt =)
På onsdag blir det innebandymatch mot hudik, och jag är grymt peppad till att spöa dom!! =D Synd bara att jag missar konserten, men är ändå inte särskilt pepp för det...Är inte särskilt pepp alls nu tycker jag.. Det är väl bara att bita ihop och göra allt annat också, som man inte alls känner för...

Coopertest idag, spöade mig själv med 30 sekunder.. rätt nöjd med dom första varven iallafall. På torsdag blir det spinning, jag och Schön vann över kärringarna!! HAHA!! Nu är det krig iallafall, ska boka passen illa kvickt i fortsättningen! =)

Har iallafall kommit en bit på vägen med att ordna upp allt, men har fortfarande flera mil kvar känns det som..

Nu är det sängen och biltema som gäller =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0