Chips & BMW

Sitter hemma och äter chips nu och kikar ut genom fönstret, och där står det en BMW!! Men hur kom den dit då kan man ju fundera på, och det vet ju jag.. Vann nån miljon och köpte en BMW, eller? Njaa, kanske inte riktigt så då... Men jag får ju låna sofies bil medans dom super.. Ska ju hämta dom sen, så då lät jag bilen stå utanför här en stund.. :D Måste säga att jag också är grymt sugen på en trevlig liten bmw.. men min ekonomi räcker inte riktigt så långt..

Imorgon är det söndag och VILODAG, till och med för min del! Ska nog sova ut lite imorgon men inte allt för länge.. Det finns det inte tid.. Ska besöka min jättefina tvättstuga och bli av med lite av min stora tvätthög (Ja, hög. Tvättkorgen är full!)
Sedan bär det av in till staden för att hälsa på mamma och sedan ut till skärså för att hälsa på pappa.. Efter det blir det lite söndagsyoga och sist men inte minst så ska jag hälsa på Madelene i hennes nya lya! Tänkte även ta hem henne hit till mig så hon får se min lilla lägenhet.. Den har ju heller inte sett!

 Nu ringde Lollo, så nu ska jag skjutsa hem henne :D Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0