4 & 6 timmar

Måste säga att fast att jag sovit så hemskt lite dom senaste nätterna så har jag varit relativt pigg dom här dagarna.. Förstår inte hur det går ihop, brukar jämt bli supertrött! Måste göra så mycket nu att jag inte hinner sova..

Det blir iallafall kanon på jobbet nu :D Men det är annorlunda såklart! önskar bara att jag slapp jobba så mycket för att få ihop pengarna till hyran.. Kanske ska skaffa mig ett välbetalt jobb? Fast och andra sidan så skulle jag aldrig trivas som jag gör nu!

Nu ska jag strax gå och lägga mig så jag får lite sömn och vaknar utvilad imorgon.. Börjar jobba 15, sen jobbar jag till 23.. blir inte allt för mycket gjort innan det kanske.. men jag ska försöka hinna med en del iallafall, måste verkligen köpa schampoo..! Nu blir det nog lite scrubs först ser jag, sen sängen! Tusan vad skönt det ska bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0